Fark Yaratan Teknokent Firmalarından Haberler

“ÇALARKEN DİNLET” DEFNE İLE AVRUPA’DA

18 Ağustos 2017 - Fark Yaratan Teknokent Firmalarından

Defne Telekomünikasyon, Çalarken Dinlet (RingbackTone- RBT) çözümüyle Avrupa'da lider mobil operatörün abonelerinin kullanımına açıldı. Mobil operatörün aboneleri, Defne Telekomünikasyon'un RBT - Çalarken Dinlet çözümü ile kendilerini arayan kişilere standart çalma sesi dinletmek yerine seçtikleri bir müziği ya da kendi kaydettikleri bir melodiyi dinletebiliyorlar. Aboneler dinletmek istedikleri melodiyi arayan kişiye özel seçebiliyorlar, paylaşabiliyorlar, hediye edebiliyorlar ve bu sayede iletişimlerini istedikleri gibi kişiselleştirebiliyorlar. Bütün bunları da Defne Telekomünikasyon’un RBT çözümüne eklenen yeni özellikler sayesinde tek tuşla çok kolay bir şekilde yapabiliyorlar.

Merkez ofisi İTÜ Arı Teknokent’te bulunan Defne Telekomünikasyon’un, Çalarken Dinlet (RBT) uygulaması mobil operatörün tüm abonelerine hizmet verecek şekilde sınırsız kapasiteye sahip. Servise üye olan aboneler istedikleri şarkıları Web, SMS ya da IVR kanalları yoluyla indirmek istedikleri içeriğin ismi, şarkıcı ismi, albümü veya kategorisi gibi özellikleri ile arayabiliyor ve kolaylıkla indirebiliyorlar. Aboneler çağrı yaptıklarında, aynı mobil operatörün abonesi olan bir kişinin RBT melodisini beğenirlerse sadece yıldızı (*) tuşlayarak o melodiyi hızlıca ve kolayca satın alabiliyorlar ve kendi RBT’leri olarak seçebiliyorlar. Bu sayede, kolayca kişiselleştirebildikleri günlük iletişim deneyimleri sayesinde abonelerin mobil operatöre olan bağlılıkları ve müşteri memnuniyetleri artıyor.

Defne Telekomünikasyon'un Çalarken Dinlet uygulamasında kullanıcılar dilerse servisin Web sitesi üzerinden bir hesap yaratabiliyor, istedikleri grup veya kişiye istedikleri şarkıyı atabiliyorlar. Yine kurumsal şirketler de kurumsal hatlarında arayana şirket Jingle'larını çaldırabiliyorlar. Uygulamada kullanıcılar siyah ve beyaz liste (Blacklist/Whitelist) oluşturabiliyor; hangi arayanlara RBT çalınıp, hangilerine çalınmayacağını kendileri seçebiliyorlar. Abonelerin kendi dillerinde kullanabileceği uygulamada ücretlendirme müşteri ya da içeriğe göre değişebiliyor.

Defne Telekomünikasyon'un yeni servisi mobil operatörün hali hazırdaki Çalarken Dinlet abonelerine ve kurumsal firmalara açık olarak sunuldu ve abone sayısı hızla artmakta.